KAVAKLIDERE YAZA MERHABA DEDİ…
1928 yılında Atatürk’ün önerisiyle kurulan ve Ankara’nın en köklü sosyal ve spor kulüplerinden biri olan Kavaklıdere Sosyal Kulübü, geleneksel hale gelen “Yaza Merhaba Partisi”yle sezona enerjik bir başlangıç yaptı. Seçkin isimlerin yer aldığı kulübün üyeleri, yazın gelişini keyifli bir davetle kutladı.
Kulüp Başkanı Ali Mete ve zarif eşi Lerzan Hanım’ın ev sahipliğinde gerçekleşen geceye, iş ve sosyal yaşamın öne çıkan seçkin isimleri katıldı. Yaza Merhaba partisi bu yılki konsepti “Beyaz Gece” olarak belirlendi.

Etkinlik sırasında bir konuşma yapan Kulüp Başkanı Ali Mete, kulübün bir aile ortamı sunduğunu vurguladıktan sonra, “Böylesine köklü ve özel bir topluluğun parçası olmaktan büyük gurur duyuyorum,” dedi. Daha sonra kulüp bünyesinde düzenlenen ilk bahar tenis turnuvasında dereceye giren üyelere ödülleri takdim edildi. Gecenin düzenlenmesine katkıda bulunanlara da teşekkür plaketi verildi.
Ankara’nın sosyal hayatında önemli bir yere sahip olan Kavaklıdere Sosyal Kulübü ‘nün bahçesinde kurulan özel stantlarda konuklara çeşitli yiyecek ve içecek ikramları yapılırken, müzik ve eğlence etkinlik boyunca devam etti.
Yorumlar kapalı, ancak trackbacks Ve pingback'ler açık.